23 Temmuz 2010 Cuma

MERHABA ;
Geldim ayağımız tozu ile buralara serildim sivas dolaylarını gezdim gördüm eğlendim .eşimin ailesi ile tanıştım kaynaştım doya doya vakit geçirdim .köyde gezdim kiraz ağacı diktim ,meşe lrle eğlendim .soğuk suların başında kadeh tokuşturanları izledim buzgibi canım acıyana kadar suların içinde kaldım ,pislendim ,çanurlandım ayağıma dikenler battı ama yinede güeldi

Giderken her soğuk suyun başında konakladık .boluda uzun uzun dinlendik arkadaşlarımız eylem mehmet ve tülay ve minik (defnemiz vardı bize eşlik eden)adını hatırlayamadığım bir grup insan daha vardı bize eşlik eden ben tanımıyorum.güzel bir yolculuktu .ankarada mola verdim eşimin abisinde dinlendik dinlenme denilirmi bilinmez ama çünkü 12 de yattık 3 te kalkıp yola çıktık uyuya uyuya gitim belli yere kadar ondan sonrada soğuk su muhabbetleri başladı .ama kısaydı tatilim sevgili patronum çok izin vermedi sezonda olduğumuzdan dolayı 5 gün filan kaldım sonrada malatya üzerinde uçakla geldim 1,5 saatte insan oğlu kuş misali derlerdi pek anlam veremezdim ama şimdi anlıyorum gerçekten insan oğlu kuş misali bir gün orda bir gün burda hatta ulaşım kanallarının kolaylığı ile 1 saat orda bir saat burda denilse dahada güzel olur :)

sonra geldim istanbula bir yogunluğun içine düşü verdim .o kadar mutlu gelmişimki eşimin arkadaşı aldı beni hava alanından eve gelene kadar konuşmuşum farkına daha sonradan varmışım eylem sana gelinlikmi tutturdular böyle bir açıldın susumaz oldun dedi .şaşırdım kendime yani ama güzeldi hemde çokk güzeldi .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder